nlnl

FAQ

  • Ik zie dat een aantal trainingen en workshops door buitenlandse gasten wordt gegeven. Is er vertaling beschikbaar?

    Als Heart4Earth sprekers uitnodigt die de Nederlandse taal niet beheersen zal de voertaal Engels zijn. Graag horen wij van u wanneer dit voor u een probleem is zodat we u kunnen helpen toch kennis te nemen van de inhoud.

  • Hoe kom ik op tijd bij de locatie?

    Het is inderdaad fijn als u ruim op tijd aanwezig kunt zijn om stress te vermijden en te genieten van de omgeving. Vertrek dus op tijd met de auto, of met het openbaar vervoer. Komt u met het openbaar vervoer? Voor een advies van deur tot deur belt u 0900-9292. Via de website kiest u www.9292ov.nl

  • Waar geeft Heart4Earth haar trainingen? Is er een vaste locatie?

    Afhankelijk van het event, de training of de workshop kiezen wij met zorg de juiste locatie. Voor ons is van belang dat u zich er prettig voelt en de energie in de ruimte optimaal is. Het contact met de natuur en een rustige omgeving is voor ons van essentieel belang en daarmee een voorwaarde. De locaties waarin we werken liggen in het midden van Nederland en zijn goed bereikbaar met het openbaar vervoer en per auto. Per auto kunt gebruik maken van www.anwb.nl om uw route te plannen.

  • Ik heb mijn bevestiging van de boeking niet ontvangen. Wat moet ik doen?

    U kunt, ook voor andere vragen omtrent uw boeking, contact met ons op opnemen.

  • Ik heb een workshop / lezing / event / training geboekt, maar ik wil hem afzeggen. Hoe kan ik dat doen?

    Heart4Earth wil haar toegangsprijs voor iedereen zo laag mogelijk houden. Het organiseren van een event vereist planning die wij samenstellen op basis van de ingeschreven deelnemers. Wanneer u zich heeft ingeschreven, kunnen wij alleen onder bepaalde voorwaarden uw inschrijving ongedaan maken en het verschuldigde bedrag crediteren. Restitutie geeft veel administratieve kosten. Onze uitgebreide algemene voorwaarden vindt u op deze website onder in de “disclaimer”. Kijk wanneer u bent verhinderd of u wellicht iemand anders kunt vinden voor uw plaats.

  • Krijg ik een factuur?

    Ja, een factuur per e-mail zodra de betaling binnen is.

  • Ik kan mijn ticket niet uitprinten. Wat nu?

    Kunt u om technische redenen het aan u per email toegezonden ticket niet uitprinten? Neem dan contact met ons op.

Aanmelden nieuwsbrief

Nederlands     English
× Heart4Earth maakt gebruik van cookies. Om meer over onze algemene voorwaarden te lezen klik hier.